tisdag 30 september 2014

Saknadsinsikt

Jag saknar 
en massa 
Jag saknar höja musiken i hörlurarna och leka med orden som alltid dansar en dans inom mig... 
Ibland i otakt
ibland i takt
men alltid alltid är det just mitt jag som dansar där i en jämn ström av ord 
Jag saknar så det skriker i mig
så igår när jag la mig och ord bara dansa i en hetsig skrikande gapande tankedans så sömnen inte ville komma...
Så bestämde jag... 
Ska se till att få tiden
sno tiden 
Att återigen höja musiken i hörlurarna 
och skriva de där tankarna som är mitt jag

2 kommentarer:

  1. Och jag har saknat. Hade inte varit här och tittat på ett tag. Gett upp tron om att du skulle komma tillbaka. Men just nu idag när jag äntligen fått ha dina ord på "riktigt" igen. Så tittade jag in igen. Och på samma sätt som alltid så berör dina ord. Antingen blir man hjärtansglad, eller så vill man bara hålla om dig... Hur som helst här liksom i verkligheten så har du varit saknad.

    SvaraRadera