lördag 17 mars 2012

Det underbara med att ha en diet...




ja det e väl det där när man efter månader av beslutsamhet står där på vågen å inser.....
Jaaaaaaa målet på 62kg är nått...
och man äntligen kan knäppa de där byxorna som man önskade man kom i igen när de fastnade på låren

men eftersom jag inte riktigt är där
eftersom jag fortfarande tittar med suktande blick på barnens ris potatis å pasta högar på tallrikarna
och det ljusa brödet
visst vore det ljuvligt gott med att göra en jordnötssmör å hallonsylt smörgås....
fatta vilken lycka!!!

ja ni förstår med de fantasierna drömmarna varför jag nu sitter här med en mjuk å formbar kropp och blivit en av barbafamiljen
där sidfläsket får tryckas ner i byxorna
och de där favorittröjorna å jeansen som en gång satt perfekt får mig tänka på en jättebebis i för små kläder när jag tittar mig i spegeln....

men nu var det inte det jag skulle berätta hur jag ser ut i spegeln med mina kritiskt granskade ögon....
utan det där underbara med en diet!!!

jo att allt smakar helt ljuvligt!!!

Ramlösa har jag aldrig gillat
hellre suttit törstig när just bubbelvatten utan smak serveras...
nu ikväll när barnen lördagsmyste i soffan framför någon familjefilm med coca cola godisar i alla underbara färger
ja.... då hällde jag upp ett stort iskallt glas Ramlösa knäppte av två bitar av den mörk choklad
och luta mig tillbax där i fåtöljen och insåg.....

jag njuter
ja jag njuter verkligen av Ramlösa å bitter mörk choklad
å herrejävlar vad jag fullkomligt njöt...
och det kalla vattnet gjorde att chokladen tog fäste i varje skrymsle å vrå i min mun
och jag förstod plötsligt fördelen med djupa gropiga hörntänder

Sanningen var ett faktum där i min fåtölj som måste gömmas bakom filt för så trasig är den
att min förra diet
mycket av ALLT aldrig eller väldigt sällan gav min munhåla orgasm en vanlig lördagkväll hemma i fåtölj

men Herrejäklar
detta måste vi göra om
imorgonkväll vet jag allt vad jag ska ge min munhåla...
två bitar choklad och en ljuvlig orgasm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar