fredag 30 mars 2012

Snart kan nog den rundade magen synas

Hon väntar sitt första barn
kusinen till mannen min...
Hon som nog egentligen inte tänkt skaffa barn innan 40-års åldern...

Alltid gillat hennes stil
attityd
så olik min
men gillar hennes nog ganska egna personlighet
Den klär henne lika mycket som rockabilly looken hennes sambo har
Vissa par är vackra
inte för de utseendemässigt är tior
utan att de klär varandra med varandras närhet...
De är just ett sånt par...

Men tydligen hade han önskat önskat
önskat sig barn
nu nu nu
haft oss som argument i barnskaffandet
De är som jag i ålder
och har FYRA...
jag har inget barn...

Men nu så
nu växer det en liten kotte där i magen
och coola veteranbilen kommer rustas med bilbarnstol
Det vackraste paret i min närhet
de som klär varandra så starkt att man mjukler åt deras närvaro
Just de väntar sitt första kott

Och är det något jag har på känn
kommer de bli något av det bästa ett barn kan få....
Lika mkt de klär varandra med sin närhet
lika mycket kommer de bli riktigt bra föräldrar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar