söndag 18 mars 2012

Och det bidde inte alls som jag tänkt

Det bidde inte alls som jag tänkt
så vad bidde det då?
det bidde ingenting sluta sagan om jag inte minns fel...

men i min saga idag bidde det någonting...

det bidde sjukt febrig fyraåring
med kväljningar som fick oss dekorera soffan i lakan
som senare under dagen spydde ner bilens innehåll och lät sin temp stiga till 39,9

det bidde biofjäsk för de större oxå
för alla tråkhelger vi tillbringat hemma pga företaget

men för mig
med vårkänslor i kropp bidde det inte alls som jag tänkt
det bidde inget rasslande grus under mina fötter där på promenaden
inget motionerande med fågelkvitter i bakgrunden...
nej det bidde ingenting som får kalorier brännas å forma denna barbakropp till åtminstone barbaskön...
det bidde
det bidde bubbelvatten å en orgasm i min munhåla där i biomörkret med två bitar mörkchoklad
där i mörkret med allt i tankar
allt utom filmen det filmen spelades upp framför mig....

nej det bidde inte alls som jag tänkt
konstigt men
jag hade verkligen sett fram emot den där rundan
men....
men det finns dagar
det kommer dagar sägs det...
..... och jag antar det tror jag........

och coolast var vi iaf
ja så ascool att dottra la upp en bild på mig mig mig mig mig OCH henne på sin Facebook

jag låtsades sucka :)
men fatta hörrni
Hon skäääääms inte så mkt över mig
och jag skäms lika lite jag över henne

:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar