fredag 13 april 2012

Marieberg med två mysiga barn och deras sköna mor

Det bidde ingen bebisdoft i min snok igår juE...
hon vännen med bebis bestämde sig ju för laga bil istället

men igår ringde hon
locka med sitt sällskap som idag ist
komsi komsi till stadens köpcentrum
ja kanske inte riktigt lät hennes ord så
tror de gick något om lust göra mig sällskap på marieberg imorgon?

jag hörde dock bara orden
hon aldrig nämnde
bebis kaffe skitsnack och tackade givetvis ja till erbjudandet
Kan man annat än tacka ja?
tror på fullaste allvar ingen kan tacka nej till det

Det blev kinamat i för stora mängder
magen e fortfarande mätt
men trevligt var det
lyssnat på lekiskille och hans kärlek till två...
gjort pruttljud till bebis i vagn
å lite nytta gjorde jag ju
handla presenter till fröken tjatidat
våran lilla skrutt som aldrig
och då menar jag aldrig kan vara tyst...

tjuvrökande bidde det oxå
och när vi kramat hej då där på parkeringen bad hon om en vit pinne att ta med
klart
klart
Räcker verkligen en fråga jag
klart det gjorde svarade hon

och så efter någon timme kom ett mms
med min pinne som tydligen locka
tydligen
smög hon ut från barn riktigt snart efter hon kom hem

kanske fler än en pinne inte varit helt fel...
typ efter deras klassiska fredagsmys
den med tacos de alltid har på fredagar
och kvällsrundan med vovven
då misstänker jag hon kommer ångra hon inte snodde minst två ur mitt paket iaf :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar